תנאי שימוש האתר

תנאי ההבנה של ניצול

זה יהיה אידיאלי אם אתה לעיין:

אתר זה דורש מחשבה וכמצב של מאפשר לך גישה.

עיון וסובלנות לתנאי השימוש, עיון, עיון וסובלנות וסובלנות הסידורים של אסטרטגיית האבטחה של האתר הזה נדרשים התבוננות על מנת לאפשר לך את הזכות לבקר, לקרוא, להחליף, לבצע, לבצע, לבצע או לשתף פעולה עם זה בכל תפקיד. על ידי ביקור באתר זה אתה מזהה שכל ביטויי ניצול ש הועבר אליך. כל הבנה, תיאורים, ערבויות, ערבויות, פעילויות, או התבטאות של אורח שמשתנה בכל תפקיד מההתחייבות הזאת לא תינתן שום כוח או השפעה.

כל האנשים מונעים גישה או ניצול של אתר זה למעט אם הם קוראים ומכירים את תנאי ניצול וגישה הביטחון.

על ידי סקירה, ביקור, ניצול, שימוש, הוצאה לפועל של תשלומים לטובת האתר או התרועעות עם אתר זה כשותפים, מתווך, חברת בת, לקוח, ארגון מקצועי, הפצה, תומך, תומך או כל שיתוף פעולה שאתה מאשר לכל אחד מההסדרים של תנאי זה של אסטרטגיה זו וגישה הבטוחה של אתר זה. אם סופרים כל התקדמות להבנה זו או גישות נוספות מאוחדות בהתייחסות איזה אתר עשוי לעשות בזהירות הבלעדית שלו מאוחר יותר.

אתר זה דורש את כל הסמכות למנוע גישה לכל אדם או צופה מכל סיבה שהיא. על פי תנאי הסכם ההגנה, אשר אתה מכיר כתנאי לסקירה, האתר רשאי לאסוף ולאחסן מידע ונתונים במטרה הסופית של הימנעות ועבור כמה העסקות שונות.

תנאי ניצול עשויים להשתנות מפעם לפעם. לאורחים יש התחייבות מוסמכת, כרכיב של המחשבה על אישור לראות את האתר הזה, לשמור על עצמם משכילים של שינויים.

התכנסויות לתנאי ניצול הבנה:

אורחים, צופים, לקוחות, תומכים, אנשים, חברים, שותפים או לקוחות, על כל מה שרמז על כך כ "אורחים", הם מפגשים לאזכרה זו. האתר והאתרים המבטיחים ביותר שלו, או מנהלים פוטנציאליים, הם מפגשים לאוזנה זו, אשר רמזה על כך כאתר"."אורחים מבינים ומכירים בכך שהבנה זו מגבירה את כל האורחים בעת התקוממות עם האתר, כולל עדיין לא מוגבל לאורחים בעלי תנאים אלקטרוניים של ניצול, הסדר ביטחוני או הבנת הסמכה חוקית אחרת הממוקמת באתר האורחים.

האתר דוחה את כל תשומת הלב של כל האורחים, כולל זאת, לא מוגבלת לתנאי האורחים. אסיפה זו תפקח על כל המפגשים. במקרה של שאלה עם אורח האתר יהיה מיוצג על ידי טענה זו ועל ידי העקרונות החומריים והחוקים שייושבו בהגבלת גישור או בבית משפט רשמי בהחלטת אתרים בתחומי ההחלטה. כל ההבנות, הדיוקנאות, ערבויות, ערבויות, פעילויות, או ביטויים על ידי אתר אורחים או טיעון מוצע אחר המשתנה בכל תפקיד מתנאי טענה זו לא תינתן שום כוח או השפעה. כל האורחים כולל שותפים, שותפים, שותפים, שותפים למאמץ משותף, מפיצים, נותני חסות, מפרסמים באינטרנט, וכל הלקוחות שמבקרים או לגשת לאתר הזה בכל תפקיד יהיו אחראים להסכמים משותפים, או להסכמים אחרים, לא יורשו להסתיים מכל סיבה או סיבה, ללא הבנה משותפת של אתר השחרור.

ניצול נתונים מאתר זה:

למעט אם יש לך נכנס לחוזה מפורש מורכב עם אתר זה בפועל, אורחים, צופים, תומכים, תומכים, אנשים, שותפים, או לקוחות אין לי זכות לנצל את הנתונים האלה בעסק או הגדרה פתוחה; אין להם זכות לתקשר זה, לחסוך את זה, להדפיס אותו, להעביר אותו, או להפיץ את כל ביטים של החומר של אתר זה. בסקירה של החומר של אתר זה אתה מסכים מדינה זו של סקירה ואתה מכיר בכך שכל שימוש לא מאושר הוא בלתי חוקי ועלול לחשוף אותך כדי מכנה משותף או עונשים פליליים. פעם נוספת, לאורח אין שום זכות להשתמש בחומר או לחלק אותו, כולל מאגרי הנתונים שלו, דפים בלתי ניתנים לגילוי, דפים מקושרים, קוד בסיסי, או חדשנות מוגנת אחרת שהאתר עשוי להכיל, לכל מטרה שהיא מאחורי כל ניצול. כלום. אורחים הסכימו למכור נזק על סך 100,000 דולר, למרות העלויות וההרמות המקוריות על הפרת הסדר זה. צווי אורח כי האדם מבין כי לסבול הסדר זה הוא מצב של סקר וכי ביקורת מבססת הכרה.

אחריות או אידיאלית לשימוש, תנועה, הפצת חומר של אתר זה:

האתר והחומר שלו אחוזי דיבוק או מורשים על ידי האתר. חומר שנמצא באתר חייב להיות בעל זכויות בלעדיות וזכויות יוצרים. לאורחים אין זכויות בכלל בתוכן האתר. ניצול תוכן האתר מכל סיבה אינה חוקית אלא אם כן הוא סיים עם חוזה מפורש או אישור של האתר.

hyperlinking לאתר, שיתוף סימון," להגביל " ולהתייחס לאתר לא אושר:

למעט אם אושר מפורשות על ידי אתר, אף אחד לא יכול hyperlink אתר זה, או חלקים ממנו, (אם סופרים, עם זאת לא מוגבל ל, לוג, logotypes, סימנים או חומר מוגן בזכויות יוצרים) שלהם מכל סיבה שהיא. נוסף על כך, אינך רשאי להתייחס לכתובת האתר (כתובת האתר) של אתר זה בשום אמצעי תקשורת עסקי או לא עסקי ללא הסכמה מפורשת, וגם אינך רשאי "לתאר" את האתר. אתה בפירוש מסכים לשתף פעולה עם האתר לפינוי או לבטל את ביצוע כל תרגילים כאלה ולהיות כפוף לכל harms. אתה הסכמת להחליף איתנו 100,000 דולר.00 בנוסף לעלויות ופגיעות אמיתיות על פגיעה בסידור הזה.

כתב ויתור על חומר של אתר:

האתר דוחה כל חובה בנוגע לדייקנות של החומר באתר הזה. אורחים מצפים לסכנה של סקירה, עיון, ניצול, או בהתאם לנתונים אלה. למעט אם עיצבת באופן כללי חוזה מפורש למרות מה שניתן לצפות עם האתר, אין לך זכות לסמוך על כל נתונים כלולים בזה כמו מדויק. האתר אינו מבטיח דבר כזה.

כל מאמץ נעשה כדי לדבר במדויק לפריט הזה ולפוטנציאל שלו. למרות העובדה שתעשייה זו היא אחת מקומץ בלבד, לא רבים, שבהם ניתן להלחין צ ' ק משלהם בנוגע להכנסה, אין אישור לכך שתזכו בכסף כלשהו, תוך שימוש במערכות ובמחשבות בחומרים אלה. תקדימים ומיועדים בחומרים אלה אינם אמורים להיות מתורגמים כהבטחה או הבטחה להכנסה. השגת פוטנציאל תלויה לחלוטין באדם שמשתמש בפריט שלנו, במחשבות ובמערכות שלהם. הפריט הזה הוא לא הזדמנות עסקית, הוא רק מייעץ ומתכונן לשיפור האינטרנט והאתר. זהו פריט נוסף ומסגרת, ובהתאם לכך, אין כל היסטוריה של הכנסות מהניצול שלה. אנחנו לא לעקוב אחר הכנסה אמיתית של לקוחות של הפריט שלנו כמו המקבילה יפגע הלקוחות יתרונות תחרותיים ונתונים מגבילים פרטיים או. המידע באתר הזה הוא המעורבות שלנו עם הפריט. על הסיכוי הקלוש שאתה צריך לשתף את החוויה שלך תן לנו לדעת.

כתב ויתור על נזק שנגרם למחשב שלך או לתכנות מממשק לאתר הזה או לחומר שלו. אורח מקבל את כל הסכנה של זיהומים, תולעים, או אלמנטים נואפים אחרים.

האתר אינו מקבל שום אחריות על פגיעה במחשבי כף יד או תכנות של האורח או כל אדם אחר שהאורח בדרך זו מדבר איתו ממחיקת קוד או מידע שמועבר במקרה למחשב של האורח. פעם נוספת, האורח רואה ומשתתף פעולה עם האתר הזה, או דגלונים או מוקפצים או קידום הראה כתוצאה מכך, את הסיכון האישי שלו.

כתב ויתור על נזק שנגרם על ידי הורדות:

אורח מוריד נתונים מהאתר הזה בסכנת תביעה זו. האתר אינו מבטיח כי הורדות חופשיות להרוס קודים של מחשב אישי, כולל, עדיין לא מוגבל ל, זיהומים ותולעים.

הגבלה של חובה:

על ידי סקירה, שימוש, או שיתוף פעולה בכל דרך עם דף האינטרנט הזה, כולל דגלונים, פרסום, או פופ-אפ, הורדות, וכמצב של האתר כדי לאפשר סקר לגיטימי שלו, אורח מתעלל טוב במקרים של כל נזק תלוי בכל גורם סיבתי, ללא קשר לכמה מעשי קונדס או בלתי צפויים או בלתי צפויים או בלתי צפויים, בין אם, בין אם, או בלתי צפויים או בלתי צפויים או בלתי צפויים או בלתי צפויים או בלתי צפויים או בלתי צפויים או בלתי צפויים.

החזר הוצאות:

האורח טוען שבמקרה בו הוא גורם לנזק, שהאתר נדרש לשלם עבורו, האורח, כמצב של ביקורת, מבטיח להחזיר את האתר לכולם.

רשומות:

אורח מסכים כמדינה של סקר, שכל התכתבות בין אורחים ואתר נחשבת אירוח. כל הרשומות, כולל מחיצות של איורים, שמכילות לאחר מכן, או כל חומר של הסידור, יהפכו לרכוש סלקטיבי של האתר, ויתכן שישתמשו בו, ללא אישור נוסף, לשימוש עסקי ללא מחשבה נוספת. האורח מסכים להעביר את המידע לאתר, אותו הוא רוצה לנצח לאפשר לאתר להשתמש בו בכל דרך שהוא מוצא לנכון. "entries" הוא גם הסדר של אסטרטגיית ההגנה.

 

שאלה:

בהיבט חשוב של המחשבה שהאתר דורש סקירה, ניצול או שיתוף פעולה עם האתר הזה, אורחים מסכימים לנצל התערבות מגבילה בכל מקרה, דיון, דיון או קונטציה ("ערבויות") מכל סוג שהוא (ללא קשר לחוזה, טורט או משהו אחר) המתעורר מתוך או הזדהות עם פריט זה, כולל סוגיות ביטחון, ותנאים של ניצול. במקרה שהאורח הוא המפלגה הדומיננטית, האורח יחשוף את הוצאתן של אישומי עו " ד משלו. אתר שומר על כל הסמכות לערער על vis