מה לעשות כאשר אבדו לי מפתחות לבית

במאמר הבא נעסוק על מה עושים כאשר אבדו לי מפתחות לבית ף זה יהיה מצב כאוטי כשאיבדת את מפתחות הבית. אבל זה לא יהיה עניין גדול אם יש לך את הטלפון החכם שלך.
השלב הראשון הוא לנשום עמוק ולהישאר רגוע. אתה צריך למצוא דרך למצוא את המפתחות שלך כדי שתוכל לפתוח את הדלת שוב. ההימור הטוב ביותר שלך הוא לנסות לחזור על צעדיך מהמקום שבו אתה חושב שהזכרת לאחרונה שראית אותם.

מה באמת עושים אבדו לי מפתחות לבית

אם זה לא עובד, הגיע הזמן לערבב קצת טכנולוגיה. אתה יכול להשתמש בכל מכשיר חכם עם חיבור לאינטרנט ולחפש אפליקציות "מצא את הטלפון שלי" או "מצא את המכונית שלי" בחנות Google Play או ב- Apple App Store בהתאמה. יישומים אלה מאפשרים למשתמשים לעקוב אחר מיקום ה- GPS של המכשיר שלהם על המפה, למצוא את דרכם חזרה הביתה, לנעול את שלהם

בעיה נפוצה שעומדת בפני רוב האנשים היא איבוד מפתחות הבית שלהם. במצב כזה, עליך לדאוג לדברים הבאים:

א) הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור קשר עם מישהו מהמשפחה שלך או מחברים שיוכל לעזור לך. בדרך כלל, לוקח בערך 10 דקות לאדם להגיע למקום ולפתוח את הדלת.

ב) אם אין מישהו שיכול לעזור לך, נסה למצוא מנעולן. כדי למצוא מנעולן, התקשר לעזרה במדריך או שאל מישהו בשכונה למסור את מספרם. ייקח בערך 30-45 דקות עד שהם יגיעו לביתך ויפתחו עבורך את הדלת.

ג) במקרה שאין מנעולנים זמינים באזור שלך, נסה להשתמש בכרטיס אשראי עם פונקציית אימות חתימה כדי לבטל את הנעילה
אתה תקוע מחוץ לבית שלך. אתה לא בטוח אם איבדת את המפתחות או שהם עדיין בתוך הבית.

מה חשוב לבודק כאשר אבדו לי מפתחות לבית

יכול להיות שהצבת אותם במקומך בתוך הבית שלך. הם יכולים להיות מאחורי ספה, ליד צמח או מתחת למיטה.

למרות שתמיד קיימת האפשרות שאיבדת את המפתחות מחוץ לביתך, אך אין זה סביר מכיוון שזה מאלץ אותך לחזור פנימה כדי לחפש אותם שוב. האפשרות הטובה ביותר הבאה תהיה לחפש מישהו שיכול לעזור לך להיכנס לבית שלך – כמו שכן, חבר או בן משפחה.

אחרי כל הזמן הזה שדאגתי לאבד מפתחות ולעולם לא לעשות זאת, סוף סוף הצלחתי לחוות את זה ממקור ראשון! יצאתי עם בעלי ולפני שהבנו הוא שכח את הטלפון שלו במכונית שלי אז היה לנו
מה חשוב לבודק כאשר אבדו לי מפתחות לבית

רק נזכרת שאיבדת את המפתחות שלך.

עליך להתקשר למנעולן.

התקשר למנעולן!

מפתחות הבית שלך יכולים להיות כאב להפסיד. יכול להיות שאיבדת אותם ברחבי הבית, בעבודה או אפילו בדרך הביתה. איך היית מצליח לחזור למקום שלך? ואם הם היו אבודים בחוץ, איך היית מוצא אותם שוב?

אם איבדת את המפתחות שלך בחוץ, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למצוא אותם – החל משימוש בגלאי מתכת ומגנטים ועד לחפש אותם על ידי הארת פנס מעל הקרקע. אבל מה אם הם נותרו בפנים?

במאמר זה נראה לך כמה מהטכניקות שיכולות לעזור לך לשחזר את המפתחות האבודים שלך בקלות.

אתה ממהר, אבל איבדת את מפתחות הבית שלך. מה אתה עושה?

ישנן דרכים רבות לחזור לביתך אם אתה נעול בחוץ.

התקשר למישהו אחר שגר בבית ותתן לו להכניס אותך.

– לבש כפפות והשתמש במגרד קרח או בכרטיס אשראי כדי לפתוח את הדלת, אך היזהר שלא לפגוע בדלת.

– מצא חנות שתמכור לך מפתח חדש למנעולים שלך אם יש להם אותם במלאי או תגיד לך היכן תוכל לרכוש אותו באופן מקומי.