החלפת ידיות לכל סוגי הדלתות

החלפת ידיות לדלתות היא פרויקט קל שרוב האנשים יכולים לעשות. כל מה שצריך זה הכלים
הנכונים וקצת סבלנות. זה לא משנה איזו דלת סגנון יש לך מאז ידיות
הם רק חלק אחד של עיצוב הדלת הכולל. הצירים הם הדבר העיקרי שיגרום
לדלת להתבלט, אבל יש גם חלקים אחרים כולל הדלת עצמה וחלונות. החלפת ידיות היא פשוטה כאשר הכל במצב תקין.

החלפת ידיות אחיזה לדלת

ברצונך לקבוע תחילה את סגנון נקודת האחיזה שבה ברצונך להשתמש מכיוון
שנקודות אחיזה שונות נראות טוב יותר מאחרות. הבחירות שלך כוללות את הידיות
והתקלות המוכרות שנמצאות על כל הידיות. Latches נראה הכי טוב כאשר הם תואמים
את הידיות ולא צריך להיות קטן מדי או גדול. ישנם סגנונות שונים לבחירה כשמדובר בעולם הישן, מודרני, ויקטוריאני, וסגנונות כפריים.

הבא תצטרך למדוד את הרוחב והאורך של הדלת אתה מתכוון להחליף את הידיות על. זה מאפשר לך לקנות את הידית בגודל הנכון. אם יש לך צרכים מיוחדים כגון מפרץ או ידית משיכה, ייתכן שתרצה לשקול ידיות מיוחדות גם כן. עדיף לקבל הצעות מחיר ממספר חנויות לשיפור הבית או חנויות לחומרי בניין כדי לקבל השוואה מדויקת. אתה לא רוצה לבזבז יותר כסף ממה שאתה צריך.

תיקון החלפת ידיות לדלת

כשמדובר בהתקנת הידיות, אנשים רבים בוחרים לשכור אנשי מקצוע שיעשו את העבודה עבורם. עם זאת, אפשרות זו יכולה לעלות לא מעט כסף. התקנת ידיות חדשות על דלת יכולה לפעמים להיות מסובכת יותר מאשר פשוט להחליף את הישנים. המעיינות המחזיקים את הדלתות פתוחות יכולים להישחק לאורך זמן או להיפגע. ייתכן שתרצה גם לשקול רכישת מנעול דלת שישאיר פולשים בחוץ.

חלופה נוספת להחלפת ידיות הדלת היא לרכוש ערכת עשה זאת בעצמך. ערכות אלה מגיעות עם כל מה שאתה צריך כדי להחליף את הידיות כולל ברגים, אגוזים, ברגים, וחומרה אחרת. תצטרך לעשות את רוב העבודה בעצמך, אבל זה לעתים קרובות פחות יקר מאשר לשכור מישהו להתקין אותו בשבילך.

איתמר ידוע לבצע כל סוגי עבודות

אם אף אחת מהאפשרויות לעיל היא אופציה, אתה יכול לחסוך כסף על ידי רכישת ידיות מפוברק מראש. אלה עשויים בדרך כלל מאלומיניום. הם לא חזקים כמו אפשרויות אחרות והם לא יכולים להימשך זמן רב. ידיות אלה הן בדרך כלל רק טוב במשך כמה שנים. הם בדרך כלל לא שווים את הכסף כי הם כל כך זולים.

אם אף אחת מהאפשרויות האלה לא עובדת, או שאתה פשוט לא אוהב את המראה של הידיות, אתה תמיד יכול ללכת עם ידיות חדשות לגמרי. זו הבחירה הקשה ביותר שתצטרך לעשות. ייתכן שתרצה ללכת עם ידית חדשה לגמרי באותו צבע וסגנון כמו הבית שלך. זה ייתן לו מראה חדש ורענן. זה יהיה גם הרבה יותר חסכוני להחליף את הידיות מאשר לקנות ממשלה חדשה אחת ואז צריך להחליף את כל הידיות.

אתה בהחלט צריך לחשוב על החלפת ידיות הדלת. הדברים האלה הם חלק חשוב מהבית שלך. הם יכולים בקלות להשפיע על האופן שבו הבית שלך נראה מבחוץ. הם יכולים גם להשפיע על האופן שבו אנשים מרגישים בבית שלך. החלפת הידיות שלך יכולה לתת לך את ההזדמנות לשנות את המראה לחלוטין מבלי לבזבז הרבה כסף.

תיקון החלפת ידיות לדלת

יודע לתקן להחליף את כל סוגי הידיות רב בריח פלדלת זכוכית אלומיניום

לפני שתתחיל, עם זאת, אתה צריך לדעת בדיוק איזה סוג של ידיות הדלת אתה צריך. תחילה, החלט אם אתה מעוניין בידיות חדשות שנראות כמו אלה שכרגע יש לך, או מטפלות שיתאימו לארונות שכבר יש לך. לאחר מכן, חשוב כמה אתה רוצה להוציא. אתה יכול למצוא ידיות בחנויות, חנויות לחומרי בניין, ואפילו באינטרנט.

כאשר אתה הולך לחנות לחומרי בניין כדי לקבל ידיות חדשות, אתה צריך לשאול הרבה שאלות. קבל את העובדות על התהליך, ואת האחריות שתהיה לך עם החברה. פעולה זו תסייע להגן עליך אם קיימות בעיות במהלך ההתקנה. אתה צריך גם לוודא לברר על מחירי ההתקנה. לפעמים אתה יכול לקבל עסקה הרבה יותר טובה על ידי התקנת הידיות בעצמך.

אם תבחר להתקין את הידיות בעצמך, אתה צריך ללכת על זה בצורה זהירה. הקפד להשתמש בכלים המתאימים לעבודה, ושאתה לוקח את הזמן שלך. זכור, אינך צריך להחליף את כל נקודות האחיזה; אולי תרצה לשמור על זוג בהישג יד. אם בסופו של דבר תחליף את כל הידיות, עם זאת, תאהב את הידיות החדשות שלך! אתה צריך להיות גאה בעצמך, והידיות החדשות שלך יעזרו לגרום למטבח שלך להיראות יפה.